Veelgestelde vragen HEGO Fulfilment

Veelgestelde vragen

×

Veelgestelde vragen

Wat kost het?

Bij ons kunt u kiezen tussen twee verschillende diensten. Namelijk het standaard pakket en een maatwerk pakket. In het standaard pakket verzenden wij uw pakketje al vanaf €4,25.

Kan ik mijn webshop koppelen?

Ja, wij kunnen ons e-fulfilment softwarepakket aan iedere webshop koppelen. Denk aan Shopify, Woocommerce, Magento, Bol.com accounts en meer.

Moet ik aan een minimum aantal bestellingen voldoen?

Vanaf 100 zendingen per maand kunt u gebruik maken van onze service.

Hoe kan ik mijn voorraad inzien?

Al onze klanten krijgen een eigen account met daarin toegang tot een overzichtelijk dashboard. Hierin is alle informatie omtrent uw orders en voorraad terug te vinden en overzichtelijk in te zien.

Wat houdt het standaard pakket exact in?

Ons standaard pakket is gebaseerd op de meest gangbare vorm van logistieke afhandeling van webshops. En dat is pick & pack. Dit houdt in dat u uw goederen bij ons op slaat (verzendklaar). Wanneer er een bestelling binnen komt bij uw webshop nemen wij het proces over en zorgen voor de complete afhandeling.

Wat houdt het maatwerk pakket exact in?

Wanneer het logistieke proces van uw bedrijf net wat meer aandacht nodig heeft hebben wij het maatwerk pakket. Value added service behoort tot deze dienst. Denk hierbij aan kitting (samenstellen), montage van producten, verpakking in eigen huisstijl, verpakkingen met aangepaste afmetingen en nog veel meer. Neem contact met ons op om alle mogelijkheden te bespreken.

Met welke vervoerders versturen jullie de pakketten?

Wij hebben dagelijkse pick-ups van PostNL, DHL en UPS. Voor fulfilment wordt een pakket in Nederland, België en Duitsland standaard verzonden met PostNL. Zakelijke bestellingen, palletzendingen of zendingen buiten de EU versturen wij meestal met DHL of UPS. Vooraf kunnen er afspraken gemaakt worden over de meest geschikte vervoerder.

Hoe werkt het proces voor retouren?

Als er een retourzending bij ons binnenkomt dan controleren wij deze binnen 1 week aan de gestelde eisen. De retour wordt dan afgekeurd of goedgekeurd en toegevoegd aan de voorraad. U kunt in uw account inzien welke retouren er zijn ontvangen.

Is opslag geheel gratis?

Onze fulfilment klanten kunnen goederen gratis opslaan in ons magazijn. Vooraf bespreken we samen het maximaal aantal pallets of stellingplaatsen. Dit is afhankelijk van de doorloopsnelheid en aantal zendingen per maand.

Kunnen jullie meerdere webshops aan 1 account koppelen?

Ja, wij kunnen meerdere webshops aan 1 account koppelen. Hierdoor heeft u één overzichtelijk dashboard.

Werken jullie met staffelkortingen?

Wij hebben geen vast tabel voor staffelkortingen. Bij een hoger aantal zendingen kunnen wij regelmatig een beter tarief afgeven en een offerte op maat samenstellen. Vaak vanaf 2000 zendingen per maand.

Waarom kiezen voor HEGO Fulfilment?

Onze kernwaarden zijn maatwerk en flexibiliteit. Elke webshop is anders, het verzendproces wat daar het beste bij aansluit ook. Voordat wij een samenwerking starten gaan wij met de klant om tafel om te kijken welke logistieke uitdagingen er zijn en welk proces het beste past bij de webshop. Is een simpele aanpak voldoende, of is het proces wat gecompliceerder en komt er meer maatwerk bij kijken? Denk aan het ompakken en stickeren van producten, het uitvoeren van productie werk of het toevoegen van flyers, handleidingen & gifts bij de webshopzendingen.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij kunnen wereldwijd verzenden. Zowel binnen Europa als buiten Europa. Naar de andere kant van de wereld in een paar werkdagen voor vaak zeer scherpe tarieven.

Hoe is het magazijn waar de goederen worden opgeslagen beveiligd?

Het magazijn is voorzien van alle benodigde beveiliging. Denk aan een alarmsysteem, camerasysteem en hekwerk.

Hoe houden jullie rekening met het milieu?

Bij HEGO Fulfilment proberen wij onze ecologische voetdruk zo klein mogelijk te houden. Denk aan het gebruik van gerecycled opvulmateriaal, ecologisch tape bij lichte pakketjes en het zo klein mogelijk verpakken van de zendingen.

Wat is de cut-off tijd?

Alle PostNL bestellingen die op een werkdag voor 22:00 zijn geplaatst worden dezelfde dag nog ingepakt en afgehaald door de vervoerder. Vrijwel altijd de volgde werkdag al geleverd.

Overtuigd?

Bent u overtuigd en wilt u meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.

"*" geeft vereiste velden aan

Hego Fulfilment locatie

Neem contact op

Snelle en professionele orderverwerking

HEGO Fulfilment helpt webshop eigenaren om hun orders snel en professioneel te verwerken. Wij nemen het volledige logistieke proces van u over, zodat u zich kunt focussen op de groei van uw business. Wij bieden scherpe tarieven en passen onze dienstverlening aan op uw behoeften. Meer weten? Neem contact met ons op of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Neem contact op

Wereldwijde verzending

Voor 22.00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Realtime bestelstatus